Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Indien op voorraad, wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen verstuurd. Als een product is uitverkocht ontvang je daarvan bericht. Afwijkende levertijden staan vermeld in de omschrijving bij de producten.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee hoor, je kunt gewoon zonder account bestellen. Het aanmaken van een account is vrijwillig en bijvoorbeeld handig voor als je je adresgegevens wilt bewaren voor eventuele volgende bestellingen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging per email ontvangen
1. Kijk of de bevestiging in de spam folder zit.
2. Zo niet, stuur ons een email en je ontvangt de bevestiging alsnog.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas, het is niet mogelijk een bestelling af te halen. Wel doen we ons best het bestellen en de bezorging zo eenvoudig mogelijk te maken.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt veilig afrekenen met de meest gangbare betaalmethodes. Betaal je liever via een bankoverschrijving, dat kan natuurlijk ook. Houd er wel rekening mee dat dan de levertijd iets langer kan zijn.

Kan ik een product terugsturen of ruilen?
Ja, je mag een product zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen.

Kan ik een product naar het buitenland laten sturen?
Ja, we versturen wereldwijd. Zie voor een landenoverzicht de pagina Verzending & Retour.

Mijn vraag staat er niet bij
Kijk of je de informatie kunt vinden op de pagina’s Algemene Voorwaarden of Verzending & Retour.

Ik kan het antwoord niet vinden
Neem gerust contact op met de klantenservice:
Email: info@happypareo.nl (7 dagen per week een antwoord binnen 24 uur)
Telefoon: +31 40 2445188 (ma-vr van 9.00-18.00)
WhatsApp: +31 647 499 501

We staan klaar om je te helpen!